Wystartuję w wyborach i je wygram

16 września 2009  PULS DNIA



Tak powiedział dziś w rozmowie z ITV Gliwice i Informatorem Rynkowym prezydent miasta Zygmunt Frankiewicz. Mówił także: "Podejmuję trudne decyzje, które później okazują się słuszne."
Reporterzy: Nina Drzewiecka, Łukasz Fedorczyk
Zdjęcia: J. Sołtysek, Ł. Gawin
Zobacz również:

Były radny żongluje liczbami  10 listopada 2009   Z MIASTA  

Projekt tramwajowy to "fatalna uliczka"  9 listopada 2009   REFERENDUM  

Jak to z referendum było  9 listopada 2009   Z MIASTA  

Referendalny tramwaj nie wyjechał  6 listopada 2009   REFERENDUM  

Wojna trwa  5 listopada 2009   REFERENDUM  

PiS też idzie na referendum  4 listopada 2009   REFERENDUM  

Steinhoff: Najważniejsze są drogi  3 listopada 2009   Z MIASTA  

ZDANIEM OBYWATELA  26 października 2009   REFERENDUM  

ZDANIEM OBYWATELA  25 października 2009   REFERENDUM  

To faktycznie nie ich strona?  23 października 2009   WYDARZENIE  

Nie muszą przepraszać  23 października 2009   WYDARZENIE  

Postanowienie sądu  20 października 2009   REFERENDUM  

Czy referendyści znowu przeproszą?  20 października 2009   REFERENDUM  

Prezydent kontra referendyści  18 października 2009   REFERENDUM  

ZDANIEM OBYWATELI  16 października 2009   REFERENDUM  

ZDANIEM OBYWATELA: "Efekt Bilbao" dla Gliwic  15 października 2009   REFERENDUM  

ZDANIEM OBYWATELA  30 września 2009   REFERENDUM  

Tkacz-Janik dementuje  29 września 2009   Z MIASTA  

Kogo wystawią referendyści?  28 września 2009   PULS DNIA  

Rady też nie chcemy  24 września 2009   REFERENDUM  

Chcemy tramwaju, nie chcemy prezydenta  23 września 2009   REFERENDUM  

Komentarz do wywiadu z prezydentem (2)  20 września 2009   REFERENDUM  

Komentarz do wywiadu z prezydentem (1)  18 września 2009   REFERENDUM  

Referendyści oświadczają  15 września 2009   Z MIASTA  

Referendalny dwugłos  12 września 2009   Z MIASTA  

Referendum 8 listopada  11 września 2009   PULS DNIA  

ZACZĘŁO SIĘ!  11 września 2009   Z MIASTA  

Wygoda wyszedł przed szereg  9 września 2009   Z MIASTA  

Pytamy gliwiczan: autobus czy tramwaj?  3 września 2009   PULS DNIA  

Ostatnie pożegnanie tramwaju  31 sierpnia 2009   PULS DNIA  

Nie będzie programu referendyści vs. rzecznik UM  14 sierpnia 2009   Z MIASTA  

Zbieranie podpisów zakończone  13 sierpnia 2009   Z MIASTA  

Alleluja i do przodu ...  5 sierpnia 2009   Z MIASTA  

Jak przekonują referendyści  23 lipca 2009   Z MIASTA  

Referendyści: Mamy ponad 14 tysięcy podpisów  23 lipca 2009   PULS DNIA  

Komu ufa Komitet?  22 lipca 2009   Z MIASTA  

Oszczerstwa, insynuacje i pospolite kłamstwa  20 lipca 2009   PULS DNIA  

Urząd kontra Komitet: kolejne starcie  20 lipca 2009   Z MIASTA  

Kto zastąpi prezydenta?  24 czerwca 2009   Z MIASTA  

Drugie podejście do referendum  17 czerwca 2009   Z MIASTA  

Kolejna lekcja demokracji  4 czerwca 2009   WYDARZENIE  

Autobusy czy tramwaje?  28 maja 2009   PULS DNIA  

Autobus na szynach  27 maja 2009   PULS DNIA  

Wjechał z dzieckiem pod tramwaj  27 maja 2009   Z MIASTA  

Wygrały autobusy  26 maja 2009   Z MIASTA  

Zwycięstwa stanęła  7 maja 2009   Z MIASTA  

Zadecyduje KZK GOP, a nie mieszkańcy  24 kwietnia 2009   Z MIASTA  

Tramwajowa manifestacja  23 kwietnia 2009   PULS DNIA  

Jaka komunikacja...? (3)  21 kwietnia 2009   Z MIASTA  

List do prezydenta ws. tramwajów  21 kwietnia 2009   Z MIASTA  

Jaka komunikacja...? (2)  9 kwietnia 2009   Z MIASTA  

Jaka komunikacja...? (1)  6 kwietnia 2009   Z MIASTA  

Nie stać nas na tramwaje?  3 kwietnia 2009   PULS DNIA  

Będą bronić tramwajów  30 marca 2009   Z MIASTA  

Strasznie trudna sprawa  28 marca 2009   Z MIASTA  

Ekspert: Gliwice nie mają pomysłu na komunikację  27 marca 2009   Z MIASTA  

One tego nie przeżyją  22 marca 2009   Z MIASTA  

Tramwaje na rozjeździe  18 marca 2009   Z MIASTA  

Czy tramwaj zniknie?  23 stycznia 2009   PULS DNIA  

ZADAJ PYTANIE... Zygmunt Frankiewicz  15 grudnia 2008   LUDZIE  

Referendum nie będzie / Najpierw ukradł "blachy", a potem paliwo  22 lipca 2008   Z MIASTA  

Weekend z koleją / Gliwiczanie o referendum  13 czerwca 2008   KURIER  

Czy zostanie prezydentem...?  13 czerwca 2008   Z MIASTA  

Po co nam ta awantura…?  13 czerwca 2008   Z MIASTA  

Awantura czy dialog? / Nadchodzi nowa telewizja / Body building w galerii  11 czerwca 2008   KURIER  

Prezydent miasta Zygmunt Frankiewicz mówi o tramwajach...  29 maja 2008   Z MIASTA  


Wasze komentarze:
| IP: 84.205.1**| 2009-09-22, 15:28:03

Głosuj przeciwko PiS - Bojkotuj referendum!
AntyBerez | IP: 91.193.2**| 2009-09-21, 09:36:43
Kobieta czy antygraca?
antygranca | IP: 212.42.236.140 | 2009-09-17, 21:05:01
kobieta | IP: 212.42.236.140 | 2009-09-20, 23:28:27
dlaczego spamujesz z jednego IP pod różnymi nickami? I tak wam to nic nie da oszołomY!!
kobieta | IP: 212.42.2**| 2009-09-20, 23:28:27
Prymityw
Popatrzcie jak on siedzi z rozkraczonymi nogami. Typowy prymitywny wsiok.
gość | IP: 79.191.2**| 2009-09-19, 23:37:21
Żenada
Ze słów prezydenta bije buta, pycha, arogancja,chamstwo. Tyle nauczyło go 16 lat urzędowania? Jakim trzeba być człowiekiem, by bez żenady dzielić obywateli Gliwic na "porządnych" którzy zostaną w domu i pozostałych którzy pójdą do referendum. Rozumiem, że to bardzo po chrześcijańsku, panie prezydencie
gracz | IP: 89.248.1**| 2009-09-19, 19:12:17
Salony gier na automatach
Co Frankiewicz ma z salonow gier na automatach w Gliwicach? Jest tego setki, a w innych miastach nie ma w ogole.
strazn1k | IP: 83.22.43**| 2009-09-19, 12:48:28
do anny
http://www.itv.gliwice.pl/artykul.php?id=2210 Tutaj mowa jak Berezowski chciałbym, aby w naszym mieście był aquapark. Nie mówiąc o tym, że na śląsku blisko siebie miało być kilka tych obiektów. Miasta które w końcu zaczęły budować poprzestały na fundamentach (kilka milionów strat) te które zbudowały cały czas zaciągają i poręczają kredyty na ich istnienie.
anna | IP: 79.191.2**| 2009-09-19, 12:32:17
Frankiewicz musi odejsc
Frankiewicz klamie. Zawsze bal sie i boi debaty z Berezowskim. Odmawia mu do tej pory na pismie. Poza tym, on nie rozroznia aquaparku od basenu. Co ma piernik do wiatraka.
buzek | IP: 206.205.**| 2009-09-19, 01:34:20
Niech Frankiewicz wezmie to pod uwage.
Buzek w pierwszym podejsciu dostal najmniej glosow w wyborach do sejmu, mimo to zostal premierem, a teraz jest przewodniczacym PE.
brat | IP: 66.230.2**| 2009-09-18, 23:28:59
Zagadka
Kto to powiedzial: "Rodacy, mie wiem ile juz razy probowano mnie zabic. Klika pozbawionych skrupulow, a zarazem glupich oficerow, uknula spisek. Krag konspiratorow jest bardzo maly." Zamach sie nie udal. 9 miesiecy potem sam palnal sobie w leb.
znudzony | IP: 83.29.94**| 2009-09-18, 19:11:53
Przynudzasz
Frankiewicz: "Wystartuję w wyborach i je wygram". Już byś sie nie ośmieszał człowieku.
strazn1k | IP: 83.22.1.**| 2009-09-18, 14:20:14
Magda,PT zdecytuj się ktory nick używasz :)
Gdyby trzymał się stołka, nie podejmowałby tak niepopularnej decyzji jak likwidacja tramwajów. Dobrze wiedział, że osoby co pod byle pretekstem próbują przeprowadzić referendum i tego się chycą. Popatrz na państwo polskie, jak ma być jakaś reforma od razu związki wychodzą i blokują. Dzięki czemu w Polsce produkuje się jedną z najdroższych miedzi. Także węgiel jest taniej barką z Australii sprowadzić, niż wydobyć na Śląsku i przetransportować do Gdańska.
Magda | IP: 83.17.14**| 2009-09-18, 13:32:35
Frankiewicz obraza ludzi jak Kaczynski
Jestem osoba która podpisała się za referendum i sposób w jaki Frankiewicz mnie obraza jest nieprzystajacy do jego osoby. Strach o stołek zaniemnie mu umysł, a moze to strach ze nie zdaży pozamiatac wszystkich syfów pod dywan przed wyborami ???
kibic | IP: 91.193.2**| 2009-09-18, 12:07:52
frankiewicz
jako kibic piasta uważam że bardzo dużo robi dla piasta i sportu prosze kibiców piasta żeby poparli prezydenta
zenek | IP: 83.4.249**| 2009-09-18, 00:47:04
Poziom intelektualny referendystów
Proszę zobaczyć na jakim poziomie intelektualnym są wpisy przeciwników prezydenta. Z takimi pierwotniakami nie ma sensu prowadzić jakiejkolwiek polemiki!
tutejszy | IP: 83.22.12**| 2009-09-18, 00:18:47
Argumenty przeciwników...
"przebadac sie psychiatrycznie"... "żenujące"... I ci sami ludzie nawołuja Prezydenta do "mertorycznej dyskusji" - ŻAŁOSNE...
strazn1k | IP: 83.22.1.**| 2009-09-18, 00:10:11
Do boh.getta
Kogo wyrzuca ? Jeśli masz namyśli kamienice, które stoją na planowanej DTŚ. Na całym świecie gdy budują drogi, mieszkańców się przenosi w inne miejsce, a nie tworzy dróg zyg-zaków.
strazn1k | IP: 83.22.1.**| 2009-09-18, 00:05:04
Chciałbym
również umieć tworzyć tak "prymitywne" wypowiedzi jak Frankiewicz. Robot chciałbym byś mi pokazał, jakby wyglądały wersje "ucywilizowane"
robort | IP: 206.205.**| 2009-09-17, 23:27:29
Zenada
Wypowiedzi Frankiewicza sa tak prymitywne i zenujace, ze az dziw bierze, ze ten czlowiek moze byc prezydentem miasta!
lesniczy | IP: 85.214.7**| 2009-09-17, 22:15:46
Czy RM moze zrezygnwac z mandatow?
Nie, tak samo jak stado trzody chlewnej nie moze samo, ot tak, zrezygnowac sobie z dnia na dzien z zywienia sie przy zawsze obfitym korycie i spontanicznie przejsc na lowiectwo i zbieractwo.
Silesian | IP: 83.22.24**| 2009-09-17, 22:10:47
Wybudował sobie willę....
śmiech na sali - każdy przedsiębiorczy człowiek z jego głową zarabiając ok. 10 tys miesięcznie wybudowałby sobie w ciągu 16 lat nie jedną, ale dwie wille... a wielu mieszkańców Gliwic zarabia miesięcznie kwoty kilkakrotnie większe! każdy prezes firmy w strefie, przedsiębiorca budowlany etc.... gdyby Frankiewicz leciał na kasę, to dawno by już olał te "zaszczyty"... jak myślicie - kto zarabia więcej - Tusk, czy Gudzowaty?
Silesian | IP: 83.22.24**| 2009-09-17, 22:05:09
Jestem za prezydentem
Oddam swój głos = pozostanę w domu 8 listopada...
tramwajarz | IP: 77.222.1**| 2009-09-17, 21:38:50
ZF posmiewisko Gliwic
Frankiewicz w swoich kretactwach przechodzi sam siebie. W kazdej chwili mozesz pan zrezygnowac z funkcji prezydenta i plec pan bzdur. Nie wystawiaj pan Gliwic na posmiewisko, razem ze swoim kumplem celnikiem Wieczorkiem, bo razem tu piszecie.
Xymena | IP: 195.140.**| 2009-09-17, 21:37:20
Do ziuty
Możesz podać paragraf, z którego wynika, że udział w referendum jest demokratycznym obowiązkiem, a nawoływanie do jego bojkotu nawet nie wykroczeniem, a przestępstwem? W Polsce nawet udział w wyborach nie jest obowiązkowy, a co dopiero w referendum. A najbardziej mi się nie podoba, że ktoś organizuje taką szopkę na rok przed upływem kadencji. Teraz przypomnieli sobie o kosztach i chcą, jak dzieci, zaoszczędzić 300 000 zł wzywając prezydenta i radę do ustąpienia. Żenada.
Xymena | IP: 195.140.**| 2009-09-17, 21:24:19
Prosty wybór
Miałam zamiar iść na referendum, ale prezydent i bartek mnie przekonali żeby spokojnie zostać w domu. Nie chcę ani referendum, ani zmiany władz miasta. I nie chcę w żaden sposób przyłączać się do pp. Pieczyraka, Berezowskiegi i spółki. A w następnych wyborach zagłosuję ponownie za Zygmuntem Frankiewiczem.
Ciekawski | IP: 87.205.4**| 2009-09-17, 21:07:31
I jeszcze słowo...
Proszę Trwa'le nie ględzić. Obowiązkiem są wybory, a nie uczestnictwo w pieczarofarsie. Tu obowiązkiem - dla rozsądnych oczywiście - jest zostać w domu, żeby poszli tylko zdeklarowani "wyznawcy" i wtedy się okaże, ilu tak naprawdę ich jest. Strzelam: 5 - 8 tys. A to za mało, żeby skutecznie zamieszać. Nie wierzę, żeby w Gliwicach było 33 tys. pozbawionych instynktu samozachowawczego. "Mieszkańcy chcą" to znane trucie Pieczyraka. Ja to znaczy mieszkańcy. Panie, kończ Pan, bo mi się cofnie, przepraszam.
antygranca | IP: 212.42.2**| 2009-09-17, 21:05:01
Nie osmieszaj sie Frankiewicz
Frankiewicz, przestan tu juz wypisywac pod roznymi nikami. Ludzie i tak cie odwolaja. Wiemy, ze boisz sie konsekwencji, ale to twoj problem. W Gliwicach sa wlsnie dramatyczne okolicznosci. Tym dramatem jest Frankiewicz wlasnie. Tramwaje to najmniejsze jego przewinienie. 20 tys ludzi podpisalo sie pod jego usunieciem, w referendum bedzie o wiele wiecej. Pzrychylam sie do wniosku, ze trzeba go przebadac psychiatrycznie. Chcemy wiedziec, zcy czlowiek, ktory rzadzi Gliwicami, jest zdrowy. Bo naszym zdaniue jest to czlowiek chory z nienawisci do ludzi.
mieszk labed | IP: 206.205.**| 2009-09-17, 20:57:31
Frankiewicz klamca
Kto Frankiewiczowi dal jakiekolwiek wyksztalcenie! Kazdy moze w kazdej chwili zrezygnowac z zajmowanego stanowiska! Frankiewicz jak zwykle klamie. Jego trzyma tylko jego wlasny szmal na fotelu prezydenckim, tego ludobojce przesiaknietego nienawiscia do wlasnego miasta.
zizitop | IP: 83.230.1**| 2009-09-17, 20:54:01
100%
Zgadzam sie w 100% z Panem Prezydentem.Glosowalem na niego i wiem ze to czlowiek ktory zasluguje na zaufanie.Co do jego polityki to doskonale pamietam jak wygladaly Gliwice wczesniej.Tramwaj piekny ale tu trzeba isc do przodu i to praktycznie bo miasto sie rozwija.Logicznie myslac to trzeba by na te tramwaje wydac pewno tyle co na metro zeby spelnialy wysoka role komunikacyjna.
Ciekawski | IP: 87.205.4**| 2009-09-17, 20:52:12
Nie do końca...
Demokracja przewiduje takie narzędzie jak referendum, ale nie jest to, jak tu ktoś sugeruje, tzw. zwykłe narzędzie. To jest narzędzie nadzwyczajne, na "dramatyczne okoliczności", a takowych nie ma - poza próbą powrotu PiS do władzy. Najpierw w Gliwicach, a potem... Nie używa się młota do wyrwania zęba. Tym razem nie dla referendum na zew oszołomów jest aktem demokracji.
ziuta | IP: 85.214.7**| 2009-09-17, 20:47:16
Frankiewicz, nei namawiaj do przestepstwa!
Najwiecej glosow dostal Frankiewicz teraz: 20 tys podpisow! Nawolywanie do bojkotu referendum, czyli do ignorowania demokratycznego obowiazku, jest przestepstwem!
marcin | IP: 84.205.1**| 2009-09-17, 20:37:01
NIE ide na referendum oszołomów
W zasadzie o czym tu gadać - wiadomo że te oszołomskie walki o stołki są g... warte, Ja nie idę na REFERENDUM. Dobrze powiedział rzecznik: Na WYBORY wzywa mnie Rzeczpospolita a na Referendum Pieczyrak??????? Wygoda????? czy kto? bo w sumie sam nie wiem. Who the fuck is Wygoda? Pieczyraj? Ktoś może podać życiorysy tych Panów?
anna | IP: 83.30.13**| 2009-09-17, 20:36:20

Zobaczysz pan, panie Frankiewicz, ile teraz uzyska glosow Pan Berezowski. Wowczas nikt go nie znal, a wszedl do rady bez problemu, notomiast wielu pana kumpli nie weszlo, np. Gormig czy Adamkiewicz i inni. Budny weszla tylko dlatego, ze miales ja pan na swoich ulotkach wyborczych.
ziutek | IP: 91.193.2**| 2009-09-17, 17:39:25

Nie jestem zagorzałym fanatykiem polityki prezydenta Frankiewicza ale jeśli dojdzie do wyborów to po raz kolejny na niego zagłosuję jeśli nie pojawi się jego godny następca. A na referendum się nie wybieram. I nie będzie do objawem braku świadomości społecznej tylko braku poparcia dla referendum. Nie chciałem aby się odbyło i dla tego nie będę brał w nim udziału! Ot co!
Madzia | IP: 193.17.5**| 2009-09-17, 17:38:54
cd
Jak ktoś nie chce iść niech nie idzie jego sprawa, ale po co sugerować innym żeby nie szli. Referendum jest narzędziem demokracji i możemy po przez nie w jakiś sposób decydować o nas samych. Więc naprawdę każdy zrobi jak uważa albo pójdzie albo nie,jego wybór, jego sprawa ale nie mówmy sobie nawzajem co mamy robić, bo i tak w życiu codziennym ktoś decyduje za nas i nawet jeśli wynik będzie jaki będzie mamy prawo do tego żeby w jakiś sposób decydować o nas samych.
strazn1k | IP: 83.22.37**| 2009-09-17, 17:36:44
boicie
boicie :p drobny błąd :) szkoda, że nie można edytować :)
Madzia | IP: 193.17.5**| 2009-09-17, 17:27:20
Jak dla mnie
era Frankiewicza minęła, przestała mi się podobać jego polityka prowadzenia miasta. Fakt zrobił wiele dobrego dla Gliwic, ale w ostatnim czasie wszystkie jego decyzje i pomysły, są błędne i nie chodzi mi tu tylko o likwidacje tramwaju, ale o ogół jego pracy. Frankiewicz obrał sobie jakąś drogę i wszystko co mu na niej stanie niszczy i likwiduje, a tak nie można powinien się też liczyć ze zdaniem mieszkańców to my tworzymy Gliwice, a nie on sam, więc każdy z nas ma coś do powiedzenia. A co do referendum, każdy zrobi jak uważa....
michał | IP: 83.12.15**| 2009-09-17, 17:08:00
komentarz
Miał być długi komentarz. Dauje sobie, podsumuje tylko: "Podejmuję trudne decyzje, które później okazują się słuszne." Ta słuszność jest bardzo dyskusyjna. Ot 2 plus 2 = 4
Mirek | IP: 88.108.8**| 2009-09-17, 16:58:43
GNIDA!!!!
Frankiewicz ty sie nie trzymasz fotela ty klamiesz w zywe oczy !! a bynajmniej klamiesz przez te swoje szkla jak denka od musztardy . Blog zalozyles ? basen wybudowales blagam blagam ten czlowiek nie ma wogole honoru ... a do Urn wzywaja ludzie ktorych obchodzi cos los tego nieszczesnego miasta ...
strazn1k | IP: 83.22.37**| 2009-09-17, 15:58:25
Prowokujecie bo się boicie niskiej frekwencji
Możecie prowokować , ale to wy macie udowodnić , że popiera was 30 tyś gliwiczan. Frankiewicz udowadnia to co wybory jakie ma poparcie.
luk | IP: 83.28.19**| 2009-09-17, 14:47:09
cykor
...o większego trudno zucha jak jest franek prezyducha... ...o tak, wystartuje w wyborach, ale przed referendum ma cykora:)
AntyPieczar | IP: 91.193.2**| 2009-09-17, 14:15:56
do PT
mówi i ma rację :) porządni ludzie na referendum nie idą :) nie dajcie się wpuscic w szopkę :)
PT | IP: 83.17.14**| 2009-09-17, 14:11:30
Frankiewicz Jak Kaczynski
Frankiewicz jak Kaczyński dzieli ludzi na zomo i tych innych. Mowi ze porządni na referendum nie idą WSTYD !!!! Panie Prezydencie.
bartek | IP: 83.19.83**| 2009-09-17, 13:48:48
NIE
NIE IDŹCIE NA REFERENDUM NIE DLA POPULISTÓW
bartek | IP: 83.19.83**| 2009-09-17, 13:47:52

Gliwiczanka - jeśli pójdą wszyscy którzy podpisali się pod wnioskiem o zorganizowanie referendum i nikt więcej to referendum będzie nieważne ze względu na zbyt niską frekwencję. I ja też nie pójdę - zagłosuję nogami za Frankiewiczem!
Gliwiczanka | IP: 195.82.1**| 2009-09-17, 13:39:26
IDŹCIE!
dziwi mnie, że osoby popierajace prezydenta nie pójda do referendum, skoro pójda wszyscy Ci którzy chca jego odwołania, to Ci którzy tego nie chca powinni iść, bo inaczej wynik jest z góry do przewidzenia
Oburzony słowamo Prezydenta | IP: 83.27.79**| 2009-09-17, 13:35:04
Czas odwołać tego aroganta!!!!
Arogancja jego jest porażająca!!!!!!
michał | IP: 91.94.15**| 2009-09-17, 12:50:01
Brawo brawo
Panie Prezydencie. Popieram Pana. Do referendum nie pójdę!!!!!!!!!!!
kool | IP: 83.22.18**| 2009-09-17, 11:35:48
podPiSy były zbierane
tylko pytanie było zadane tak żeby wydawało się że chodzi o tramwaje.Większość chwyciła haczyk.Natomiast w referendum nie ma słowa o tramwajach.
platfus | IP: 83.4.158**| 2009-09-17, 10:50:29
piąty świat
alternatywą dla frankiewicza może być jedynie fidel kastro, bo mao ze dong już niestety nie żyje
nina | IP: 91.193.2**| 2009-09-17, 10:01:02
oczywiscie
alternatywa jest taka, ze ewentualny kandydat boi sie do tego przyznac, bo wie ze i tak jak beda wybory to przegra.
mateusz | IP: 95.41.12**| 2009-09-17, 09:52:52
@Dias
Jaka alternatywa?
strazn1k | IP: 83.22.37**| 2009-09-17, 09:35:03
pietek, kobieta, lekarka
nie musisz zmieniać co chwile nicków i tak wiemy, że jesteś tą samą osobą :D
Dias | IP: 87.206.1**| 2009-09-17, 09:21:06
Idę na referentum zagłosować
I zabiorę ze sobą całą rodzinę!!!! 5 osób. Znajomi też pójdą. Mam nadzieję, że gęby tego typka już nigdy nie będę musiał oglądać. Widać że mu odbiło. Nareszcie jest alternatywa dla tego nieudacznika.
makumba | IP: 79.185.2**| 2009-09-17, 08:23:41
afryka dzika
franek to maniak władzy. hayle selasje wysiada
ania | IP: 83.4.251**| 2009-09-17, 01:11:37
Brawo! To jest odpowiedź z klasą!
Referendyści do pięt panu nie dorastają. Nikt z moich znajomych i w rodzinie nie popiera referendystów. Jesteśmy z panem i w pełni popieramy pana decyzje.
zdun | IP: 87.118.1**| 2009-09-17, 01:05:43
Willa Frankiewicza
Najbardziej sluszna decyzja dla Frankiewicza to ta, ze wybudowal sobie wille na Czerskiego. Trzyma sie stolka zeby wybudowac sobie jeszcze jedna.
grzegorz | IP: 79.185.2**| 2009-09-17, 01:00:49
Jestem dumny, że głosowałem na Frankiewicza
Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem!!! W następnych wyborach ponownie zagłosuję na Frankiewicza!
straznik | IP: 83.22.37**| 2009-09-16, 23:20:34
Do J23
J23 Frankiewicz zdobył ponad 30 tyś głosów, wiec jak na razie jesteście daleko w tyle. Będziemy mogli rozmawiać poważnie wtedy, gdy na referendum będziecie mieć wymaganą ilość głosów. Jakbyś zauważył mamy demokracje, wiec według wszystkich danych jakie podajesz jesteście w mniejszości.
ja | IP: 90.227.1**| 2009-09-16, 22:47:14
do J23
Czy mieszkancy chca go odwolac to zobaczymy przy wyborach - zebrac 19 tys glosow za utrzymaniem tramwaju to co innego .
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-16, 22:36:46
*
Moim zdaniem to są objawy jakiejś choroby. Mieszkańcy chcą go odwołać, a on chce kandydować. Zebrano kilkanaście tysięcy podpisów, a on tego do wiadomości nie chce przyjąć. Dodatkowo twierdzi, że podpisy zebrano w sposób nieuczciwy! Na jakiej podstawie pytam? Ukradziono 20 tys dowodów osobistych? Mój podpis został zdobyty uczciwie tak samo jak kilkadziesiąt podpisów moich znajomych. Nie znam nikogo z tych kilkudziesięciu osób kto żałowałby tego złożonego podpisu i chciałby go wycofać. Panie Frankiewicz Panu już dziękujemy! Tak trudno to zrozumieć?
Zdumiony | IP: 87.205.2**| 2009-09-16, 20:45:50
cd i koniec na dziś
czy niejaki Bożek, tańczący godzinami przed UM w czasie zbierania podpisów, itd. Panowie, dajcie sobie siana! Kończcie waści i wstydu oszczędźcie temu miastu. Anarchia się wam z demokracją pomyliła.
Zdumiony | IP: 87.205.2**| 2009-09-16, 20:39:19
Brawo Panie Prezydencie
Tak trzymać. Oszołomstwo trzeba nazywać po imieniu. Koniec żartów i fałszywej dyplomacji. Wszystko ma swoje granice. Mądry Leszek Kołakowski powiedział kiedyś, że są indywidua, które kierują się zasadą: dajcie mi władzę (w ciemno; jeszcze teraz nie ujawnimy kandydata; przepraszam, ale to jakieś kpiny!!!; czy A. Pieczyrak myśli, że mówi do swoich dzieci, które uczy nienawiści), a ja was urządzę. A badania psychiatryczne, Pani Lekarko, postulowałem już wczoraj, koniecznie: Marek Berezowski, który jak może ośmiesza Gliwice (na przykład ostatnim wnioskiem), bezwzględnie Andrzej Duszan Pieczyrak cz
kierowca | IP: 79.191.2**| 2009-09-16, 19:54:56
W Katowicach tylko tramwaje
[...] Frankiewicz zrobil z Gliwic zapadla wioche!

przypominamy po raz kolejny, żeby nie podawać w komentarzach linków. - admin
ja | IP: 90.227.1**| 2009-09-16, 19:53:40
ONLY FRANEK ;)
Dobrze gada . Powiem szczerze ze dumny jestem z takiego Prezydenta -czlowiek wyksztalcony i na poziomie . Zobaczcie sobie takiego soltysa Uszoka czy Stanie ,ktorzy nawet wyslowic sie nie potrafia . Teraz niech kazdy wyobrazi sobie takiego Pieczyraka czy Wygode w magistracie - to bedzie Andrzej Lepper i Samoobrona bis rodem z Gliwic.
nikifor | IP: 83.27.11**| 2009-09-16, 19:49:46
a może jakieś zamknięte sanatorium?
Takie deklaracje prezydenta są już dziś zabawne. Sam sobie zniszczył karierę decyzją o zlikwidowaniu tramwajów. Od początku roku nachodzą go coraz to głupsze pomysły. Ten ostani o kandydowaniu wpisuje się w tę osobliwą tendencję.
prezeska | IP: 95.40.12**| 2009-09-16, 19:40:09
TAK TRZYMAĆ
głosowałam głosuję i będę głosować na Pana.
nikifor | IP: 83.27.11**| 2009-09-16, 19:38:12
słuszne i słuszniejsze
Dlaczego przy okazji swych "dokonań" prezydent zapomina o "słusznej" i niepopularnej decyzji lokalizacji stacji benzynowej na placu za pocztą, którą zbuntowani mieszkańcy skutecznie zablokowali? Wcześniej w ten sam sposób zablokowano pomysł lokalizacji hali macro cash za osiedlem Podlesie. To były sukcesy obywateli w walce z ignorantami z magistratu.
kobieta | IP: 66.230.2**| 2009-09-16, 19:23:21
Znowu ta geba
Nie wazne co on gada. Najgorsze, ze przez jakis czas jego gebe trzeba bedzie ogladac.
Say Nothing | IP: 213.17.1**| 2009-09-16, 19:23:13
nie idę na referendum
nie pozwolę by takie zera jak berezowski z pieczyrakiem - populistyczne łgarze - doszli dokąd kolwiek. A potem się ich rozliczy.
Adaś | IP: 83.12.19**| 2009-09-16, 19:18:11
Zagłosuję na niego
Na pewno w następnych wyborach zagłosuję na ZF :) a do referendum nie pójdę :)
mateusz | IP: 77.113.1**| 2009-09-16, 19:13:24
Wywiad
Bardzo spokojna, wyważona wypowiedź, jak na prawdziwego prezydenta przystało.
Basia | IP: 94.23.48**| 2009-09-16, 18:41:32
Referendarze
wypisujecie na forach pod różnymi nickami z neostrady, dlatego ciągle macie inne IP. Udajecie, że jest was wielu, ludzie którzy nie chcą Frankiewicza jako prezydenta. Marne wasze starania. Referendum pokaże ilu naprawdę jest przeciwko preziowi. Wy możecie sobie jedynie pogadać :) prezydencie jesteśmy z panem i nie idziemy na tą szopkę oszołomów :)
mat | IP: 91.193.2**| 2009-09-16, 18:38:12
Brawo Franek!
masz rację - nie warto im nawet pola dawać
Marcin | IP: 83.230.0**| 2009-09-16, 18:37:06
To jest rozsądnie myślący człowiek.
I każdy kto ma choć trochę rozumu powinien zbojkotować to referendum i w nim nie uczestniczyć.
lekarka | IP: 66.230.2**| 2009-09-16, 18:29:14
Badania lekarskie
Zanim wystartuje do wyborow zadamy zeby zostal przebadany psychiatrycznie.
Marek Berezmostowski | IP: 91.193.2**| 2009-09-16, 18:27:59
Frankiewicz - oszołomy 10:0
powiedział wszystko na wasz temat. jesteście bandą oszołomów i niewiele możecie :) Frankiewicz to dobry prezydent :)
frida | IP: 79.191.2**| 2009-09-16, 18:19:19
To jest czlowiek bez ambicji i bez honoru.
Na dodatek tchorzliwy. Walczy o swoja pensje. Pewnie musi jeszcze jedna wille wybudowac. Nie po to ludzie go odwolaja, zeby znowu na niego glosowac. Nie wie co gada.

Dodaj komentarz:
Tytuł:
Treść:
Autor:
Zabezpieczenie antyspamowe
Wpisz wynik:
2 plus 2 =

Jeden komentarz to 500 znaków. Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych komentarzy. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do usuwania komentarzy niezgodnych z prawem. Prosimy o kulturalne wypowiedzi!

Widzisz błąd na tej stronie? Powiadom nas: redakcja@telewizja.gliwice.pl
 


 

© 2008-09 itv Gliwicefrodo | arte media | powered by ornet | reklama