Hucpiok | IP: 87.205.2**| 2009-10-25, 19:56:51 Nie idę! NIE IDĘ!!! Takie moje zbójeckie prawo. Nie idź i TY. |
Adam | IP: 84.205.1**| 2009-09-24, 22:58:08 Nurek to głab Ten facet nie rozumi ze my nie idąc na referendum popieramy Frankiewicza i tyle.Zobaczycie jakie kłopoty finansowe będa w Zabrzu przez dofinansowanie starych tramwajów i torowisk a wyremontuja tylko 4 km |
fiszbinek | IP: 83.230.0**| 2009-09-22, 21:48:57 Do Manta Konsultacje ws DTŚ są z winy PiS i ich radnego Berezowskiego. To oni wymusili te konsultacje, więc jeżeli chcesz wyrazić swoje poparcie dla wariantu, który lansują gliwickie władze od kilkunastu lat, to wystarczy, jak zostaniesz w domu. |
fiszbina | IP: 83.230.0**| 2009-09-22, 21:46:17 Głosowanie nogami też jest ważne Jeżeli popieram Frankiewicza, to nie muszę iść do lokalu wyborczego, żeby go poprzeć. Wystarczy, że wcale nie pójdę głosować. |
!? | IP: 89.171.3**| 2009-09-21, 21:09:59 do anny Ci, którzy nie wezma udziału w referendum też wyrażą swoja opinię - "nie biorę udziału w czymś, co ma znamiona prywaty. Przecież zawieuchę wywołała grupka ludzi, którzy w cwany sposób potrafili wykorzystać niezadowolenie ludzi. Pilnie szukali ich w różnych miejscach, nawet w zakładach pracy. O sobie nie mówią nic. jakie mają ambicje, a mają, kto jest ich kandydatem na prezydenta, co oferują w zamian. Czy to, co byliby w stanie zaoferować będzie lepsze? Kto da taką gwarancję? |
!? | IP: 89.171.3**| 2009-09-21, 20:59:23 do J23 "To co obecnie pokazuje prezydent to istna szopka. Kompletny brak honoru. Wstyd!"
Czy mogę prosić o nieco szczegółów? |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-21, 20:22:32 do Mant A jak myślisz na jakiej zasadzie powstają drogi w innych krajach, między innymi za zachodnią granicą.
Drogi już od zawsze tam były więc domów nie trzeba było burzyć ? |
Mant | IP: 83.4.29.**| 2009-09-21, 20:00:55 do Istoty Istota rzeczy, czy istota rozumna? Ja też miałam nie iść głosować, ale po ogłoszeniu konsultacji w sprawie przebiegu DTŚ-ki powiedziałam dość! Nie będzie "władza" robiła ze mnie głupka! Jaka społeczna konsultacja, skoro wyburzono domy i wysiedlono ludzi pod wariant z czasów PRL? Jest to kolejna pseudokonsultacja! I jeśli ktoś ma "olej" w głowie to będzie głosował! A jak jego demokratyczny wybór! |
Madzia | IP: 193.17.5**| 2009-09-21, 16:33:51 Do bartez Kto jest zadowolony ten jest przejedź się rano kiedy jest straszny tłok nie ma się jak ruszyć, a kierowca wyskakuje z pyskiem żeby się posunąć dalej tylko się pytam gdzie? Straszna panuje w nich duchota, a ludzie się nie mieszczą i zostają na przystankach czekając na następny, osoby które jeżdżą do Zabrza muszą się przesiadać, co z tego że są niskopodłogowe skoro osoba starsza musi się wspinać żeby sobie usiąść i ciągle słychać głosy niezadowolenia. Może ty jesteś zadowolony, ale dla mnie każdy ranek w nim to męczarnia, więc głosy są podzielone |
bartez | IP: 85.198.2**| 2009-09-21, 12:40:22 Najlepsze jest to że Ci którzy tak bronią tramwajów wogóle nimi nie jeżdzą. A osoby które jeżdzą autobusami(nie licząc gapowiczów) są ze zmiany taboru zadowoleni |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-21, 12:06:31 do j23 Nie szuflatkuję, natomiast wytykam niespójności, wręcz mijanie się twoje z prawdą. Cały czas wytykasz Frankiewiczowi, że jest arogancki bo nie słucha ludzi przy takich inwestycjach jak Podium, DTŚ czy też likwidacja tramwajów. Czyli wykonuje wszystko co chce wymieniona przez ciebie grupa ludzi, z tego wynika, że słucha ludzi i tu upada twój argument. Nielogiczne jest dlaczego ta grupa ludzi miałaby głosować za zablokowaniem tak wielkich inwestycji skoro je popiera. Twoje "różne powody" są śmieszne, brzmi jak "dajcie człowieka, a paragraf się znajdzie" |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-21, 06:45:56 Do Strazn1k - mijasz się z prawdą Nie szufladkuj ludzi tak jak to obecnie robisz. Jest kilka lub kilkanaście grup mieszkańców chcących odwołania Frankiewicza za różnorodne rzeczy.
Nie wszyscy mają takie samo zdanie w temacie tramwajów, Podium czy DTŚ, ale wszyscy chcą, żeby liczono się z ich głosem.
Nie rozumiesz? Przemyśl to.
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka kolego. |
ppyc | IP: 213.158.**| 2009-09-21, 01:32:39 referendum Po miastach na Zachodzie Europy jeżdżą takie tramwaje jak tutaj: http://i224.photobucket.com/albums/dd178/acmechb/referendum/tramwaj-future-small.jpg (Bordeaux). Dlaczego w GOP-ie i jak długo jeszcze mamy się tłuc tymi z siedzeniami z dołkami na półdupki? Jak długo jeszcze takie nieodpowiedzialne osoby jak prezydent Gliwic mają pogarszać nasz transport miejski i oddalać nas w ten sposób od cywilizowanej Europy, gdzie takie tramwaje jak na stronie www.referendum.ubf.pl to norma, a nie luksus? |
ppyc | IP: 213.158.**| 2009-09-21, 01:26:56 referendum Mam nadzieję, że gliwiczanie są mądrymi ludźmi i nie wierzą w to co pisze ta plugawa gazeta Dziennik Zachodni: autobusy są bardziej ekologiczne od tramwajów! Co za żałosne pismaki, myślałem, że ta gazeta jest na wyższym poziomie, ale żeby taaakie bzdury pisać? Makabra, trzeba być naprawdę tłumokiem do kwadratu! Myślałem, że pochodzę z Polski B, ale to tutaj jest Polska B. Żeby tramwaje zastępować przez autobusy? Trzeba mieć albo niezły tupet, albo być naprawdę skończonym idiotą. |
ppyc | IP: 213.158.**| 2009-09-21, 01:20:21 referendum I wtedy nareszcie wprowadzi w życie to, co powinien już wprowadzić: zamknąć Zwycięstwa dla ruchu kołowego, wprowadzić tam strefę ruchu pieszego z wydzielonymi przez krawężniki pasami ruchu dla tramwajów, tak jak jest teraz w miastach europejskich. nikt wtedy nie będzie w stanie podliczyć, ile pieniędzy poszło na jego nieodpowiedzialne decyzje, ale na 100% dużo więcej niż na referendum, dzięki któremu możemy uratować nasze miasto! |
ppyc | IP: 213.158.**| 2009-09-21, 01:19:27 referendum z dołkami na dwa półdupki! Centrum miasta będzie przypominało cmentarz starych rozwalających się kamienic poobstawianych ze wszystkich stron samochodami. Koło dworca kolejowego będzie zaczynał się korek samochodów, przez Zwycięstwa, a będzie się kończył na ul. Wyszyńskiego, a turyści (jeśli jacyś jeszcze będą) będą zwiedzać nasze miasto wśród klaksonów zdenerwowanych kierowców. Po czym pan Francewicz po 50 latach swojego panowania obwieści, że należy z powrotem wprowadzić tramwaje, bo nigdzie się nie da dojechać samochodem, bo jest za dużo samochodów! I wtedy nareszcie wprowadzi w życie to, co |
ppyc | IP: 213.158.**| 2009-09-21, 01:18:23 referendum Ja niestety nie będę mógł wziąć udziału w referendum, bo nie głosowałem w poprzednich wyborach tu w Gliwicach, ale gdybym poszedł, to zagłosowałbym przeciwko Francewiczowi. ten człowiek zachowuje się, jakby mu ktoś zainstalował klapki na oczach (nie widzi, na czym polega organizacja komunikacji miejskiej w Europie, a podobno do niej należymy). Jest w dodatku strasznym egoistą i podejmuje nieodpowiedzialne decyzje: przez niego cała aglomeracja śląska niedługo straci dofinansowanie na modernizację sieci tramwajowej! W 2012 roku dalej będziemy jeździć rozwalającymi się tramwajami z siedzeniami z |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-21, 00:57:14 do j23 , brak logiki i spójości w twoich postach nie chcą zacofania miasta." Z zamieszczonych twoich zdań wynika, że gliwiczanie popierają budowę Podium, ale chcą odwołać prezydenta bo jest arogancki, że chce ich marzenie spełnić ? |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-21, 00:54:21 do j23 , brak logiki i spójości w twoich postach "Nie wszyscy zwolennicy referendum to zwolennicy tramwajów. Nie wszyscy zwolennicy referendum są przeciwko Podium i DTŚ."
To twoje słowa.(pod moimi postami) Twierdzisz, że osoby które są zwolennikami referendum, nie są zwolennikami tramwajów, ale popierają DTŚ i Podium. Następnie piszesz, że te referendum jest po to, żeby takie aroganckie inwestycje, pomnik "Frankiewicza" jak Podium nie powstały :D ===> "Inwestycja do której będzie trzeba co roku dopłacać co podkreślał w wywiadzie sam Frankiewicz! To nie inwestycja dla miasta tylko pomnik próżności Frankiewicza! Referendyści nie chcą za |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-21, 00:31:45 Do strazn1k, mijasz się z prawda Ty i sławnego w całej Polsce komendanta Straży Miejskiej z ciągłym poparciem prezydenta pomimo wyroku sądu! Nie chcemy, żeby robiono z nas idiotów jak to się obecnie robi! Tym panom po prostu już dziękujemy. |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-21, 00:31:05 Do strazn1k, mijasz się z prawda Ty Inwestycja do której będzie trzeba co roku dopłacać co podkreślał w wywiadzie sam Frankiewicz! To nie inwestycja dla miasta tylko pomnik próżności Frankiewicza!
Referendyści nie chcą zacofania miasta. Chcą zrównoważonego rozwoju i wpływu obywateli na kierunki jego rozwoju!. Nie chcemy zadufanego w sobie nieomylnego przemądrzalca i jego bezczelnego do granic przyzwoitości rzecznika. Chcemy mieć wpływ na rozwój naszego miasta i nie wstydzić się za brudne zaniedbane ulice pełne spalin z potoków TIRów i autobusów, odpadające tynki na Starówce, garbate chodniki i sławnego w całej Polsce komendant |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-21, 00:30:21 Do strazn1k, mijasz się z prawda Ty Podium itp - fajna rzecz. Ale mierzmy siły na zamiary. Nie jest to najpotrzebniejsza inwestycja w mieście, a jednak parcie na nią jest niewspółmierne do jej atrakcyjności i wagi dla miasta. Realizacja Podium zadłuży miasto na długie lata i doprowadzi do tego, że inne rejony wymagające dofinansowania zostaną zaniedbane. Te inne rejony to np tramwaje na których postawiono krzyżyk. To dalsze dzielnice Gliwic jak np Łabędy które miasto od dawna ma " w głębokim poważaniu". I w imię czego to wszystko? Podium? Inwestycja do której będzie trzeba co roku dopłacać co podkreślał w wywiadzie sam Frankiewi |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-20, 23:41:34 Do J23, mijasz się z prawdą Przecież te referendum właśnie jest z powodu tak zwanych tramwajów :D
Oraz z powodu "niepotrzebnych dla miasta inwestycji, które je zniszczą"
Podium, DTŚ
Cały czas takie argumenty z waszej strony padają czyżbyś o nich zapomniał ?:p |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-20, 23:37:19 Do J23, mijasz się z prawdą "Można śmiało powiedzieć, że gdyby władze samorządowe pozwoliły gliwiczanom wypowiedzieć się w sprawie przyszłości komunikacji tramwajowej, nie byłoby dziś referendum w o odwołanie prezydenta i rady miejskiej!"
http://www.itv.gliwice.pl/artykul.php?id=2214
Tutaj jest dowód na kłamstwo tej grupy. Ta sama grupa próbowała już przeprowadzać referendum, na odwołanie z powodu Tirów czy też DTŚ. Teraz mieli podatniejszy grunt. |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-20, 23:32:38 Do J23, mijasz się z prawdą Na wielu forach aktywiści referendum zaznaczają, jak niepotrzebna jest inwestycja w Podium, basen o wymiarach olimpijskich czy też radiostacji. Cały czas argumentują, że prezydent jest arogancki przeprowadzając takie inwestycje, zamiast te pieniądze wydać na tramwaje. |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-20, 23:10:04 Bzdury Ależ wy głupoty opowiadacie.
Zwolennicy referendum głosują przeciwko arogancji władzy i nie liczeniu się jej z głosem obywateli.
Nie wszyscy zwolennicy referendum to zwolennicy tramwajów.
Nie wszyscy zwolennicy referendum są przeciwko Podium i DTŚ.
Tak trudno zrozumieć???
Rozumiem, że chcecie do reszty skłócić gliwiczan, ale wam się to nie uda |
strazn1k | IP: 83.22.4.**| 2009-09-20, 22:47:58 ]:-> zapomniałeś dodać stadion piasta :D
"Gliwice dla gliwiczan chcą zablokować budowę nowego stadionu"
Ciekawe jak na to by zareagowali kibice :D (przecież te pieniądze mogły iść na tramwaj ) }:-> |
bartez | IP: 85.198.2**| 2009-09-20, 22:08:14 Przeciwnicy prezydenta muszą wiedzieć że głosują przeciwko Podium, DTŚ, Fokus ....itd |
J23 | IP: 83.15.14**| 2009-09-20, 22:07:04 2xTAK A ja nie głosowałem na Frankiewicza.
A na referendum pójdę razem z resztą niezadowolonych z rządów Frankiewicza obywateli. To co obecnie pokazuje prezydent to istna szopka. Kompletny brak honoru. Wstyd! |
Dias | IP: 87.206.1**| 2009-09-20, 21:11:48 Świetny komentaż do wypowiedzi Prezydenta Franka Ja też idę na referendum. Co za Typ. Do końca zadufany i obrażający innych. Słoma mu z butów wychodzi. Jaki ja byłem głupi, że kiedyś na niego głosowałem, gdzie ja miałem oczy :/. Teraz już tego błędu nie popełnię. Przepraszam Was wszystkich za takiego Prezydenta, że m.in. przeze mnie jest u władzy. |
wkurzony | IP: 83.27.11**| 2009-09-20, 21:05:09 Tfu! Nie jestem tchórzem za jakiego mnie ma prezydent Frankiewicz zniechęcający mnie do udziału w referendum. Na co liczy ten mięczak? Ze jestem takim tchórzem jak on?
Pójdę i odpowiednio zagłosuję, możecie być tego pewni! |
ss9 | IP: 78.34.66**| 2009-09-20, 15:40:38 frankiewicz to jest gosc referendum = pis = tvtrwam |
j/w | IP: 91.192.3**| 2009-09-20, 15:25:10 33 000 + 1 Szanowne Frankoluby to nie są wybory nowego prezydenta to referendum - prawo tych wszystkich którzy chcą powiedzieć że nie podoba im się styl zarządzania Gliwicami przez P. Frankiewicza. Prezydent sprawia wrażenie dobrego gospodarza do momentu w którym jego pomysły są wdrażane na drugim końcu miasta. Dziwne że jego zwolennicy nie widzą świata(Gliwic) wokół siebie i traktują to miasto jak hotel. |
Madzia | IP: 193.17.5**| 2009-09-20, 12:29:59 demokracja cd naprawdę ta demokracja obchodzi. |
Madza | IP: 193.17.5**| 2009-09-20, 12:27:47 Demokracja Większość zwolenników pisze, że nie idzie na referendum dobra ich sprawa gó... mnie to obchodzi co zrobią, ale po co namawiać do bojkotu i obrażać resztę przeciwników polityki Frankiewicza tylko dlatego, że chcą zagłosować za jego odwołaniem. Po drugie piszecie, że referendum to nie wybory w których weźmiecie udział, dlatego się pytam ilu z tych "najgłośniej" się tu wypowiadających na nie pójdzie, bo jak do nich przychodzi to każdy to olewa i nie idzie. Więc nie piszcie co tu jest demokratyczne, a co jest szopką, bo na prawdę jak przyjdą wybory to kolejna niska frekwencja pokaże ilu z was tak |
hgw | IP: 85.17.14**| 2009-09-20, 09:46:20 Referendum nie dla idiotów ale dla tych, którzy rozumieją co to są zasady demokracji, chcą skorzystać ze swoich uprawnień jakie demokracja im daje i chcą wyrazić swoją wolę co do dalszego losu władz miasta. |
rados | IP: 195.82.1**| 2009-09-20, 09:04:21 Nie będę Nie będę głosował za Rydzykiem, nie będę głosował za Pis, nie będę głosował za PO, nie będę głosował za Polską XXI, będę głosował za odwołaniem Frankiewicza I RM! |
odcinek | IP: 195.82.1**| 2009-09-20, 08:59:43 Gliwice Zależy Ci na tym w jakich otoczeniu i warunkach mieszkasz, to pójdziesz na referendum i zagłosujesz na odwołoniem tego zmurszałego towarzystwa |
strazn1k | IP: 83.22.42**| 2009-09-19, 23:47:19 Marian, masia zdecydujcie się na jeden nick :)
|
GL13 | IP: 80.51.18**| 2009-09-19, 23:38:31 Mam prawo Właśnie mam prawo nie iść na referendum i nie pójdę, głosując tym właśnie wyborem przeciwko tym wszystkim oszołomom co ludziom kit wciskali o tramwajach a właściwie to chcieli osiągnąć inny cel, każdy zdrowo myślący Gliwiczanin nie pójdzie na ta szopkę. |
Marian | IP: 91.193.2**| 2009-09-19, 23:06:15 Czy zdumiony widzi co sie dzieje w mieście dosyć ze korki to ten pożal sie Boze tramwaj blokuje już calkiem ulice - ludzie zrezygnowali z jazdy tym autobusem i przesiedli sie na własne samochody , szcegolnie dojeżdzający z Zabrza- w godzinach szczytu nie da sie przejechać. Cholera! |
Zdumiony | IP: 87.205.2**| 2009-09-19, 20:54:12 A gdzie znajdziesz 33.000 rydzolubów? W Gliwicach? Człowieku tu redemptoryści na szczęście nie rządzą. A PiS ma niewielkie szanse. Nie idę i już> To mój DEMOKRATYCZNY wybór. |
jacek | IP: 85.14.93**| 2009-09-19, 19:01:04 33 000 Bardzo dobry tekst. W zestawieniu z wypocinami prezydenta, to po prostu inna galaktyka.
Pójdę i zagłosuję. Będę jednym z co najmniej 33 000 mieszkańców!
ps Za odwołaniem oczywiście :) |
2 x TAK. | IP: 83.29.94**| 2009-09-19, 15:28:18 Pójdę i wiem, że nie będę sam! Ten portal jest zdominowany przez nielicznych, ale wielce aktywnych frankiewistów. Podobnie zresztą jak rynsztokowy. Pójdę na referendum również i dlatego, że za nie płacę i nie zwykłem marnować owoców swojej pracy. Zagłosuję też właściwie – 2 x TAK. |
michał | IP: 84.205.1**| 2009-09-19, 15:15:40 paranoja Rozumiem gdyby to referendum było gdy do wyborów jest kilka lat a nie rok... tylko kasa wydana na marne!!
Nie idę na referendum |
Pixel | IP: 83.22.20**| 2009-09-19, 15:03:29 Nie idę na referendum Nie idę na referendum bo to mój wybór. Nie idąc wyrażam sprzeciw wobec działań referendystów i wpływam na rozstrzygnięcie tego głosowania. To jest moje prawo wyborcze i żaden moherowy "obywatel" mi tego prawa nie odbierze. |
bartez | IP: 85.198.2**| 2009-09-19, 13:39:30 Referendyści nic nie robią tylko opluwają obecne władze ale czego innego się spodziewać po miłośnikach PiS-u |
misiek | IP: 84.205.1**| 2009-09-19, 13:13:42 Twarz o wyglądzie du...y NIE IDE na referendum i nikt ze znajomych nie pójdzie dlaczego? bo referendum jest prywatną sprawą GRUPY niezadowolonych a nie WYBORAMI.
WYBORY są za rok i bujajcie się oszołomy |
goha | IP: 195.82.1**| 2009-09-19, 11:28:10
Nie będę brała udziału w referendum.Jestem bardzo zadowolona z Prezydenta,Rady Miejskiej i z tego co się robi w Gliwicach. |
ENDRJU4 | IP: 195.82.1**| 2009-09-19, 10:58:08 NIE IDĘ Nieuczestniczenie w referendum to też DEMOKRATYCZNY wybór.Wybory to OBYWATELSKI OBOWIĄZEK a referendum to KAPRYS małej grupy opozycji |
pmk | IP: 94.254.1**| 2009-09-19, 10:30:30 Pszonak Przewodniczocy Rady Miasta Czlowiek bardzo podlegly Frankiewiczowi ktory nie ma za bardzo swojego zdania. Zmiana jest konieczna !!! |
ziutek | IP: 88.121.3**| 2009-09-19, 00:24:46 a ja pojde! bo mi sie podoba ta akcja obywatelska i mam dosyc pana Frankiewicza i jego pomyslow! |
Masia | IP: 91.193.2**| 2009-09-18, 23:33:53 Prezydent stracił poczucie rzeczywistości- - na tramwaje nie ma pieniedzy ale na nowy Urzad Miejski są - o likwidacji tyramwaji nie było dyskusji tylko zawiadomienie o decyzji " cezara" - autobusy były już zakupione w 2008 roku kiedy jeszcze nikt o likwidacji nic nie mówił - to nie jest demokracja - to jest udawanie że słucha sie głosow ludzi - poza tym pan prezydent uważa . że w Gliwicach nie ma nikogo mu rownego , kto moglby zostac prezydentem - to wszystko jest bardzo niepokojące .Widać że członkowie Urzedu Miejskiego i pracownicy usiłują pod rozmaitymi pseudonimami zniechęcach ludzi do referandum - mam nadzieje że gliwiczanie |
Marcin | IP: 84.205.1**| 2009-09-18, 23:20:28 Nie idziemy na referendum Anna ciebie chyba pogięło, nawet ustawodawca przewidział sytuację nie pójścia na referendum ustanawiając próg frekfencji- i to jest demokracja pozdro |
Sorbierbaum | IP: 87.205.2**| 2009-09-18, 21:04:37 obserwator. nie wprowadzaj w błąd Oczywiście, że im zależy na frekwencji, bo to jest istota referendum!!! W wyborach nie jest ważny procent. Może iść do urn 40%, a może 5%. Czy jeśli z tych 5% większość zagłosuje na pan x, to zostanie on wybrany prezydentem. Tak! W przypadku Gliwic tego pana x (przy 5% frekwencji) może wybrać jakieś nieco ponad 4000 wyborców. W referendum, żeby było ważne, musi wziąć udział 33 tys. gliwiczan. NIE BIERZ UDZIAŁU W TYM CYRKU! |
obserwator | IP: 84.234.1**| 2009-09-18, 18:19:26 Komisarz Jeżeli Referendum da wynik pozytywny i będzie frekwencja to rząd Platformy po odwołaniu Prezydenta i Rady powoła Komisarza do czasu nowych wyborów jesienią przyszłego roku.Jak łatwo odczytać i zgodnie z wieloletnią praktyką wielu miast w Polsce gdzie to miało miejsce szef rządu wskaże swojego komisarza.Dlatego Komisarzem będzie przedstawiciel Platformy Obywatelskiej czyli zapewne szef koła gliwickiego PO pan poseł A.Gałażewski.A więc dalej PO. |
Gliwiczanin | IP: 84.205.1**| 2009-09-18, 18:05:57 Ana Ana ty sama nie wiesz co mówisz, a tak przy okazji to Frankiewicz i tak wygra. |
obywatel | IP: 195.82.1**| 2009-09-18, 17:07:57 100% Marzy mi sie, żeby nikt ze zwolenników Prezydenta i Rady nie poszedł na referendum. Niezależnie, czy będzie frekfencja, czy nie, wynik będzie niesamowity: 100% za odwołaniem. Jak spojrzycie wtedy zwolennicy na innych obywateli? Nikt nie poprał Prezydenta? To jakie moralne prawo będzie miał Prezydent, zasiadając na tym fotelu? |
Silesian | IP: 83.29.18**| 2009-09-18, 16:50:56 REFERENDUM to nie wybory! to akt demokracji bezpośredniej wymuszony przez sfrustrowana mniejszość, która ma oczywiście do tego prawo - ale mniejszość nie może dyktować większości, co ta mam robić!
Ja referendum nie chciałem i poczekam na właściwy termin wyborów bezpośrednich! |
przekonany | IP: 83.29.94**| 2009-09-18, 16:00:32 Idę! Tym razem będę uczestniczył w referendum, bo w przeciwieństwie do cyklicznych wyborów może ono doprowadzić do radykalnej zmiany. Myslę, że wielu gliwiczan podziela taki pogląd. |
kuba | IP: 85.14.93**| 2009-09-18, 14:32:11 hahaha Magistrackim się duupa zatrzęsła ze strachu i nawołują dom bojkotu. |
mateusz | IP: 95.41.12**| 2009-09-18, 14:10:50 @anna "Demokracja polega na tym, ze nalezy isc i zaglosowac tak jak sie chce." Dlaczego należy iść?! Moim zdaniem to do uprawnionego do głosowania obywatela należy decyzja czy chce iść czy nie. Nigdzie nie jest napisane, że głosowanie jest obowiązkiem, więc z tego prawa można skorzystać i tym razem tak zrobię i nie zagłosuje. |
bartez | IP: 85.198.2**| 2009-09-18, 13:52:51 Również się nie wybieram na referendum. Ale z ciekawością zobaczę czy te blisko 20tyś ulicznej łapanki pojawi się przy urnach |
magda | IP: 83.17.14**| 2009-09-18, 13:37:47 Fauny juz dały nogę Własnie wyczytałem ze fauny juz uciekły, zaraz reszta UM da nogę a na koncu ucieknie Frankiewicz |
strazn1k | IP: 83.22.1.**| 2009-09-18, 12:16:25 kombinują Nie idę na referendum. Referendyści już się boją, że nie uda im się z frekwencją więc działają. :D |
piotr | IP: 83.29.18**| 2009-09-18, 12:11:22 niech poniosą koszty! Obywatelski Komitet Referędalny powinien ponieść wszystkie koszty tej całej szopki.Gliwiczanie dobrze wiedzą, że postępowanie tej grupy osób jest kierowane przez PiS wszędzie tam gdzie władza jest w rękach ich przeciwników politycznych. |
nina | IP: 91.193.2**| 2009-09-18, 11:46:34 demokracja ja nie pójdę na referendum i jakoś wcale nie ze strachu. Niby czemu mam uczestniczyć w czymś czego nie popieram? Właśnie na tym polega demokracja, że mogę wybrać czy chcę w tej szopce brać udział czy nie. |
anna | IP: 79.191.2**| 2009-09-18, 10:47:34
Jesli gliwiczanie (za namowa Frankiewicz) nie pojda do referendum (ze strachu przede wszystkim), to bedzie swiadczyc, ze sa prymitwni demokratycznie. Demokracja polega na tym, ze nalezy isc i zaglosowac tak jak sie chce. |
Ziutek | IP: 85.14.68**| 2009-09-18, 10:28:47
Nie byłem i nie jestem zwolennikiem przeprowadzenia referendum. I dlatego nie będę brał udziału w tym na co nie chciałem się zgodzić. |
Adam Czech | IP: 83.19.83**| 2009-09-18, 10:14:42 Istota Przeciwnicy referendum - nie dajcie się podpuścić. Wmawianie Wam, że bojkot referendum to niewykorzystanie demokracji to bzdura. Nogami też można głosować. Im zależy na osiągnięciu wymaganej frekwencji. Nie idziemy na tę szopkę! |